johannanataliegrimbeck

7 Maj

Publicerad 2012-05-07 09:32:46 i Allmänt,

Hade en underbar dag och kväll igår.
Tobbe åkte iväg och cyklade, jag stack ut och sprang 1,5 h.
När jag kom tillbaka så var det molnigt, la mig vid poolen ändå och visst kom solen fram då och då.

Tobias kom tillbaka, åt lite mat innan vi åkte ner mot en jätte fin strand.
Tobias hade inte heller varit där innan, men fint va de.
Där låg vi och solade för fullt.
Åkte sedan tillbaka, duschade och gjorde oss i ordning för att gå ut och äta i Altea.
Tog en stund innan vi hittade något, men när vi väl hittade så hittade vi rätt.
Vi åt skaldjur, inte så lite heller.
Det var såååå gott.

Ett trött par åkte sedan hem och nanade.

Idag är det strålande sol och inte ett moln på himlen, de gillar jag!
Tobbe åkte precis ut på hans 4 timmars pass, jag ska äta lite frukost och göra lite i ordning här på rummet innan jag ska gå ut och lägga mig vid poolen.

Hoppas ni får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela