johannanataliegrimbeck

50 dagars ( 41 dagar )

Publicerad 2012-05-03 18:37:15 i Allmänt,

Härligt att få träffa hela klassen igen!
Dock kunde den sista lektionen som kallades " black out rollspel" kvitta, för något så tråkigt har jag inte varit med på länge.

Har precis gjort mig i ordning inför kvällens festligheter.
Jag ser för jävlig ut, jag skojar inte!
Temat är bad taste och de har jag lyckats med ganska rejält om jag får säga det själv..
Men vad det roliga om man inte går in för det ordentligt?!
Sista studentfesten är det iaf, 50 dagars heter det men de är faktiskt bara 41 dagar kvar!!

Nu ska klassen och spa3 till Jonathan för för fest innan det blir Oscars.
Var inte sugen på utgång innan, men nu känner jag på mig att de kommer bli en bra kväll.
Underbart väder också, goooottt!

Varför har jag inte färgat håret rosa innan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela