johannanataliegrimbeck

13 Maj

Publicerad 2012-05-13 13:04:58 i Allmänt,

Jag kan knappt gå idag.
Träningsvärken är SJUK!

Jag hade så galet roligt igår. Eller vi hade det. Jag och min kära syster!
Vi började med att springa med två killar som hade skyltar med 2 h på.
Planen var att inte gå ut för hårt i början.
Vi sprang med dem till 1 mils skylten, sedan kände vi att vi kunde släppa dem.
Från 1 mil till 1,5 mil sprang vi fort, kanske för fort för benen blev trötta.
Men det var sådan stämning, det var verkligen folk över allt och runt 60.000 startande!
Vi kom i mål, under två timmar som var målet.
Nu är det bara att bli bättre till nästa år!

Kom hem, gjorde mig i ordning för en spontan utgång.
Men det hela slutade mest med att sitta och prata, dricka lite gott och ha de trevligt. Vilket kändes skönt med tanke på att jag var så trött!

Gick och la mig i min brors Bamse säng. Finns ingen mysigare säng än den.
Vaknade när Totte skulle till jobbet,men sov en stund till innan jag körde hemåt.

Nu pluggar jag.
Halv 3 ska jag ut och gå, hoppas de släpper i kroppen då.
Ikväll jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela