johannanataliegrimbeck

Sov dags

Publicerad 2012-03-28 22:14:21 i Allmänt,

Inom 10 min så ska jag ligga i min säng, klar för natten!!

Jobbat idag, lycka när man kommer hem.
Men hann inte va hemma alls länge innan de va dags att åka mot stan och kolla på balklänningar.
Jag får panik snart. Kan inte bestämma mig. Känns inte rätt. Känns rätt men ändå fel. Så är de hela tiden! Ångest.

När jag kom hem hade jag en liten kille på uppfarten till vårt hus.
Inte vem som helst utan sötaste Filip.
Det finns ingen goare kille än honom, underbar.
Han ville leka med mig och jag tackar självklart inte nej.
Han dock bara va inne i 4 min, när jag väl fått av alla kläderna så ville han " gå en promenad och leka häst" japp,här ställer man upp.
Och visst lekte vi, vi lekte för fulla muggar!

Men nej, läggdags nu.
Jobb imorgon igen. Vilken underbart lov jag har?

Natti

Min goding till pojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela