johannanataliegrimbeck

Skönhetsstund

Publicerad 2012-03-18 23:21:49 i Allmänt,

Eftermiddagen blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Helt plötsligt så ringde telefonen och jag skulle jobba.
15.30-20.00. Inte farligt!

Kvällen blev ju då inte riktigt som jag hade planerat men jaja, hade grymt kul på jobbet tillsammans med Maja iaf, vi knäckte oss så många gånger så vi fick gå bakom disken och gömma oss, kan dock inte säga varför,haha, herregud!

Kom hem, var hungrig först men sen inte.
Så det fick bli fruktsallad och kaffe till kvällsmat, inte helt fel faktiskt.

Har sedan stått i duschen i ett bra tag, gjorde en riktigt skönhets stund för mig själv.
Skrubbade hela kroppen, använde inpackning,rakade benen,borstade tänderna i duschen ( de finns inget bättre sätt att borsta på )!

Har sedan smörat in mig i coconut body butter, jag är en riktig mysis i sängen nu! Len och go. Skönt!

Nu tänkte jag sova.
Imorgon har jag lite olika saker att fixa och hinna med..

Min bror skickade ett sms till mamma innan idag " får jag sova hos dig?" vi trodde naturligtvis killen hade skickat fel men tydligen inte, inatt sover han här hemma, vilken tok!
Såhär snygg är han en söndagskväll, ibland orkar jag inte med killen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela