johannanataliegrimbeck

Sista matchen

Publicerad 2012-03-20 23:09:18 i Allmänt,

Finns inte ord hur ont jag har haft i benen idag.
Har gått många promenader för att de skulle lossa lite,men de funkade sådär.

Gjorde en rejäl uppvärmning och stretchade rejält, lite liniment och tigerbalsam på baksida lår + ryggen så kändes de okej. Men de värkte något ordentligt,ont men skönt på samma gång.
Märks ju vad jag gjorde igår..

Finns inte så mycket att säga om matchen. Vi förlorade. De gjorde sådana mes mål så jag vet inte vad. Inte okej,inte rättvist.
Men,så är är de.
Fick en ordentlig knuff,ramlade och slog i nacken och ryggen som hade funkat bra fick sig en omgång,kändes sådär kul.. Hoppas de blir bra tills imorgon.
De var min sista match. Säsongen är slut och vi kan som bäst hamna på 2a plats.
Men så kul vi haft, roligaste året under alla mina år som jag spelat,helt klart!
Fick iaf avsluta med ett mål och en assist,kändes skönt!

Imorgon är jag ledig. Gottt!
Men ska jobba hos pappa,så ska ändå upp 07.30. Får se när jag kommer hem,work work work.

Pratade precis med min pojkvän.
Man kan inte somna bättre än att prata med honom de sista man gör innan man somnar, eller jo. Om han ligger bredvid,men snart så!! <3

Jag precis nu i min mysiga morgonrock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela