johannanataliegrimbeck

Nothing matters

Publicerad 2012-03-14 21:23:55 i Allmänt,

Vi gick upp 07.00, åkte sedan till de andra för att äta frukost utomhus.
Jag är glad att jag sov i en säng och inte på ett underlag, min rygg hade hatat mig ännu mer än vad den redan gör..

Efter frukosten packade vi ihop allting.
Sedan var det dags för skallgång i skogen.
Leta efter två försvunna personer.
När vi hittat dem så gick vi mot boendet.
När vi väl kommer fram så var det dags för skidåkning, fast inte vanliga skidor utan vita Blixten skidor. De var inte de lättaste..
Vi hade en liten stafett med skidorna innan vi fick gå in.

Somnade en stund innan det var dags för lunch.
Efter lunchen hade vi fri tid. Dvs från 12.00 tills de ska va tyst kl 23.00.

Har kollat lite bb, en film med Linnea för att tiden skulle gå lite fortare.
Men är inte särskilt pigg.
Vaknade med huvudvärk imorse och den sitter i än. Antagligen vätskebrist..
Så har gått och lagt mig nu, ligger på huvudkudden och huvudet bara dunkar, åh finns de något värre?

Imorgon är det våran sista dag. En stor övning ska vi ha och jag är " sektor chef" jag ska ta hand om alla brandmän osv. Ge dem information och order..
På svenska och engelska.
Tro de eller ej, men är nervös.
De är så många personer involverade, Våra lärare, lärarna här, alla elever osv..
Och de är jag och Mikaela som ska styra allt..klantar vi oss så blir övningen katastrof.

Så ja, en lång dag imorgon med.

Ska försöka sova nu. Inte tänka eller fundera så mycket heller, för just nu känns de inte som de spelar någon roll.

En dyster och ledsen tjej säger nu
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela