johannanataliegrimbeck

Mys torsdag

Publicerad 2012-03-22 23:47:38 i Allmänt,

Kändes konstigt att lämna skolan när man tänkte, att nästa gång jag kommer dit är inte förrän om fem veckor. Om inte mer? Beror på ifall planerna blir som jag hoppas på där i början i Maj, vi får se. Lång tid är det iaf innan vi är tillbaka!

Fixade mitt matte prov idag, de var inte fel. Ett kapitel kvar sen ska jag bannemig bränna upp boken!!!

Fick kramat om min finaste Mikkis idag.
Fantastiska du! Jag älskar dig. Vi hjälps åt, tillsammans.

Vi fick student mössorna idag. Vilken känsla att få sätta på den. Man vill bara ta studenten med en gång!
Men de närmar sig med stormsteg..
Snart står världens bästa klass på lastbilen, lyckliga och glada, fast samtidigt så ledsamt.

Åkte hem till Madde och Tim.
Tanken var att jag och Tim skulle springa, men de är något fel på mitt ben. Känns som de går bra med min kropp nu för tiden? Eller inte.
Har känt av de innan men inte så mycket som nu. Nu är jag halta Lotta på köpet, tack för de.
Vi sprang halva rundan och fick gå halva.

Vi åt god mat, kyckling inrullade i bacon, klyftpotatis med gräddsås och efteråt pannacotta. MUMS!

Vi kollade filmen ice, den var tre timmar lång så tog ett tag. Men den va bra, eller den var okej!

Ligger i min säng nu. Ska sova.
Troligtvis blir de ingen sovmorgon imorgon heller, utan först jobb hos Pappi och sedan på mitt egna.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela