johannanataliegrimbeck

Mindre lägligt

Publicerad 2012-03-05 22:14:04 i Allmänt,

Massagen, ja vad säger man, skönt/ont på samma gång?
Knäcktes ett antal gånger ialf.

Men än är de inte tillräckligt bra.
Blev rak i kroppen och så igen, var helt sne men de är en muskel i ryggen som sitter i kläm typ, så ska tillbaka på torsdag.
Vad skulle jag gjort utan Peter? De är frågan!

Nu ligger jag i sängen. Läser religion. Fruktansvärt tråkigt!! Om kristendomen.

Vet inte vad de är med mig men känner min inte helt 100.
Känns som en förkylning är på gång, en riktigt fet en.
Och de hinns inte med.. Inte nu.
Skola, jobb, student fest?! Torpis på söndag. Nä de här går inte för sig!!

Ska ta mig en dusch och en kopp te innan jag förhoppningsvis får prata med min pojkvän i telefon.
Sedan läggdags!


Bara för du är grymmast och jag vill spola tillbaka lördagsnatten om och om igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela