johannanataliegrimbeck

Jobb hela dan

Publicerad 2012-03-23 11:01:15 i Allmänt,

Just nu är jag ute och går en promenad med blixten i Falkenberg. Underbart väder! Behöver ingen jacka.
Ska snart in till pappas jobb och hjälpa honom.

Slutar runt 2 och då ska jag och mamma in till stan här och kolla balklänning.
Efter de hem,ta på mig mina andra jobb kläder för jag börjar jobba halv 4 på mitt lilla jobb och slutar 9 ikväll.

Får duscha snabbt efter jobbet,för att sedan göra mig i ordning inför utgång, kommer bli skapligt stressigt men så är de.
Bästa Persson fyller 18 idag och de ska firas! Dock missar jag kalaset men ska nog kunna fira de tillräckligt inne på Oscars!

Ha en fin fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela