johannanataliegrimbeck

Helt slut

Publicerad 2012-03-19 13:52:26 i Allmänt,

Tog bussen in till stan imorse, kollade en film på historian, utan lärare..

Sedan var det dags för militär fys.
Vi sprang slingan och stannade och gjorde stationer så som bära varandra på ryggen fram och tillbaka, bära stockar, åla under varandra och avslutade med en hinderbana.

När idrotten var slut så slutade även vi för dagen. Men istället för att sätta mig i bilen hem med Adam så sprang jag hem istället.
1.4 mil. Det gick bättre än jag förväntade mig, skönt!

Är så förbaskat trött i hela kroppen, den bara värker - skönt.

Nu ska jag inta soffan, ligga där en stund innan jag har lite ärenden att fixa.
Ska städa mitt rum + fortsätta med p100 innan innebandyn ikväll med, fullt upp.

Men först 1 h i soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela