johannanataliegrimbeck

.

Publicerad 2012-03-24 11:59:48 i Allmänt,

Det var lite segt att gå upp klockan 09.00, fast det var sjukt skönt att vakna upp och må hur bra som helst.
Ångrar inte att jag körde igår kände jag!

Åkte till Peter, han har dragit ur mig och tryckt som sjutton.
Kan inte kalla de massage direkt, jag säger som jag sa till Max, hans son " kinesisk tortyr" nej men de gör ont men det blir så bra efteråt och jag är såååå glad att Peter hjälper mig!

Nu ligger jag i soffan och äter jag kyckling wok.
Ska snart gå bort till Handins som öppnar idag, som de hjälpt mig när jag cyklade. De har fått en ny,stor lokal.
Ska dit på invigningen nu och dricka lite kaffe.

Halv 2 har vi samling.
Sista matchen står på spel.
Hoppas ryggen och benet håller.

Skit väder idag. Igår och i förrgår. Kasst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela