johannanataliegrimbeck

Bra dag

Publicerad 2012-03-06 23:59:36 i Allmänt,

Skolan var ingen höjdare idag.
Fast håltimman var bra med My och Mickis. Er tycker jag om!

Kom hem, städade h e l a huset. Inte dåligt! Dammsugande och hela köret.

Väg visade Isabell hit. Hon har inte varit i Tvååker innan så de var stort, haha!
Haft en riktigt härlig eftermiddag/kväll tillsammans med henne. Vilken goding!
Längtar redan till nästa dejt som blir efter Torpis.

Imorgon är jag ledig. Varje onsdag fram till studenten är vi lediga. Underbart!
19 skoldagar har vi kvar???! 19 dagar??
De är helt sjukt.

Pratat med min kära pojkvän precis.
Honom saknar jag rejält.
Hoppas jag kan åka iväg och pussa på honom lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela