johannanataliegrimbeck

21 Mars

Publicerad 2012-03-21 17:09:02 i Allmänt,

Var tungt att gå upp imorse,hade inte suttit fel med sovmorgon..fast tar den på fredag när vi har studiedag istället.

Har packat en massa saker idag på pappis jobb. Och burit jätte mycket,känns att kroppen är sliten.
Igår när jag flög ner i golvet så kände jag hur de sträckte till i nacken,idag gör de betydligt mycket ondare. Tusan med!
Borde kanske passa på att få massage nu igen?

Jag och Mamma åkte hem vid 4 tiden.
Nu ligger jag i min säng,har ont i magen men vet inte varför.. kramper som kommer och går,inte särskilt skönt.

Ska ligga här tills Lisa ringer mig.
Ska antagligen till henne,plugga lite matte innan jag ska springa till höråsen och svettas lite innan innebandy träningen.
De är min tanke,om de blir så är en annan femma!

En bild från igår på mig och min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela