johannanataliegrimbeck

1 Mars

Publicerad 2012-03-01 09:37:07 i Allmänt,

Fick packat klart allt nu på morgonen.
Men har säkert glömt någonting..
Och vad de nu är lär jag ju inte komma på förrän jag är i Stockholm!

En sak som är säker att min rygg inte var så positiv till mina väskor.
Gick med mina 3 väskor till bussen nu, gjorde skapligt ont..
Tur att jag lämnar kvar idrotts väskan i skolan som Adam tar med hem, en mindre.
Men busschauffören frågade om jag skulle till Haparanda. Inte riktigt va.

Men tror jag får massage av massören Johanna idag. Eller jag hoppas de iaf.

Sitter alltså på bussen nu. Har matte och idrott idag. Omvårdnads lektionen blev inställd så har en skapligt långt hål.. aja!

Ha en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela