johannanataliegrimbeck

03.10=god natt

Publicerad 2012-03-24 03:10:45 i Allmänt,

Hittade två jätte fina balklänningar..dags att bestämma sig?!

Det var riktigt stressigt på jobbet innan,hurjeda mig!
Och mer stress blev de när jag kom hem, men jag han duscha, torka håret, platta håret, sminka och ta på mig på 25 minuter. De är inte illa!

Hämtade upp tjejerna hos Persson.
Dvs att jag haft en nykter kväll ute på Oscars, de var lite speciellt. Men allt blir vad man gör de till och vi hade kul!
Persson hade väl mest kul ;)

Nu är jag äntligen hemma, helt slut.

Ska upp vid 9 imorgon. Ska på massage kl 10.
Jag är helt sne, nu när jag ligger ner så är den ena foten typ 3 cm längre ner än den andra..
De går bra nu! Hoppas benet blir bättre.

Imorgon är sista matchen på säsongen, skulle egentligen jobbat men kunde byta tid så det ska bli riktigt kul!

Nu somnar jag.

En bild från innan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela