johannanataliegrimbeck

Mysigt

Publicerad 2012-06-20 00:00:49 i Allmänt,

Efter jobbet mötte jag upp Johanna i stan.
Fikade på espresso house och pratade en massor. Om förflutet,nu och framtiden.
Och planer fick vi, ååh!

Sedan kom min kära bror, vi gick till kvantum och handlade till kvällen.
När vi sen kom till lägenheten och väntade på att grillen skulle bli klar så spelade vi kubb.
" tjejerna mot killen"!
De började men att jag på första försöker fick ner kungen, grattis..
Nästa försök så ledde vi, Totte hade alla kvar när vi hade en..men något hände och han vann? inte okej.

Maten blev hur god som helst.
Började kolla på en film men hann inte se klart den innan vi skulle åka.

Haft en jätte mysig tisdag.
Jag älskar dig Johanna! Fina du.

Nu ska de sovas!
Imorgon är de sovmorgon till 10, hur skönt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela