johannanataliegrimbeck

Grill mys

Publicerad 2012-06-08 23:40:08 i Allmänt,

Började dagen med en promenad med mamma och Blixten. Efter de så stod de jobb på listan.
Min sista dag på korv me mos. Eller de kommer ju ringa in om de behövs och se om jag kan, men nu är det ju faktiskt inte långt kvar innan de är dags för sjukhuset, ombytta roller.

Efter jobbet åkte jag med mamma och pappa till stan, handlade lite inför onsdag osv.

Nu på kvällen har några tjejer varit hos Lisa, grillat och haft de trevligt.
De festade men jag körde. Känns som man varit igång de senaste och de är skönt att ta de lugnt innan helgen och onsdag naturligtvis.

Så nu ligger jag i min säng.
Tänkte sova!
Nattti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela