johannanataliegrimbeck

Allt jag önskar är att ha dig här

Publicerad 2012-06-06 03:19:33 i Allmänt,

Hade årets mest meningslösa dag idag.
Förstår inte varför vi ens ska dit..
På historia lektionen 8.15 kollade vi på en film, vi var 9 stycken i klassen.
Sen hade vi 4,5 timma hål ( VÄRT ) för att sedan ha religion där vi också kollade på en film.
Jaha, trevligt.. igen som bryr sig nu ändå! Blir så trött.

Efter vi slutat fixade jag och Mysen lite på ett arbete. Därefter sprang jag upp till skräddaren, fixade min balklänning! Äntligen är den typ klar.

Körde sedan hem, hade bråttom. Stressade mig i ordning och åkte mot Elin.
Hon fyllde år i söndags och fick körkort idag, min finaste vän!
Så idag firade vi rejält.
Åt god mat, tårta, dansa gjorde vi som vanligt innan vi drog in mot oscars.

Jag var inte jätte laddad över att gå ut efter min vecka i Napa. Men här ställer man upp, jag hade inte speciellt jätte kul men de hade Elin och de var ju de som var meningen!

Syster var snäll som hämtade oss, nu har jag duschat och smörjat in mig i body lotion, så nu luktar hela jag coconut! De ni.

Nej nu ska jag sova gott.
Imorgon är vi lediga, härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela