johannanataliegrimbeck

Sov sött

Publicerad 2012-07-24 23:05:46 i

Alltid lika gott och trevligt att äta borta på 4an. Åkte aldrig in till stan, orkade helt enkelt inte. Hoppas jag hinner träffa tösen imorgon innan jag börjar jobba kl 2 istället! Imorgon skulle jag egentligen vara ledig med tanke på att jag skulle jobbat i måndags när jag var på sm, men ändrade tiden så jobbar imorgon istället vilket nu känns lite surt med tanke på vilket väder de ska vara imorgon, men man kan inte få allt, så är de ju! Jag hoppas jag hinner va på stranden en stund innan jobbet iaf, vi får se! Känner mig fortfarande lite konstig som jag gjorde efter jobbet så nu har jag och Blixten krupit ner i sängen för att sova. Konstigt. Hoppas de är helt borta imorgon! Sov sött. Bild från mig och Kimberly tidigare idag. Mys tjejen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela