johannanataliegrimbeck

Fina vänner

Publicerad 2012-07-13 15:34:54 i Allmänt,

Bara mamma hemma imorse. Pappa och Jossan jobbade. Jag låg i sängen en stund och undrade ifall hon skulle komma upp eller inte.. men känner efter ett tag att nej jag går ner!
Men när jag väl är uppe så möts vi i trappan, jag säger då " såg dig inte " sprang och hoppade i sängen igen, la mig under täcket, mamma kommer och sjunger själv och jag sträcker på mig som jag sovit till dess, haha som vi skrattade!
 
Vi åt frukost, började städa lite innan vi gick en lång promenad!
När vi nästan var hemma så ringde Elin och frågade var jag var någonstans, sa att vi var på väg hem ifrån vår runda. Hon önskade mig en bra födelsedag ikväll osv, hon och Lisa kan nämligen inte komma. Och vi hoppades båda två att vi ses ute iaf!
Jag och mamma går hemåt, när jag kommer till huset ser jag en cykel utanför och funderar vad den kommer ifrån..
Går lite längre fram och ja vem sitter inte på trappan om inte Elin och Lisa - med en tårta i handen som det bakat själva. Hur underbara?! älskade ni!
 
Vi gick in, åt den fantastiska tårtan och pratade en stund innan jag fick åka och handla allt som behövs till kvällen!
 
Ska städa i ordning övervåningen nu, musiken är på högsta volym och jag börjar bli laddad inför kvällen!
Det kommer bli svårt att slå förra årets födelsedag, för det är en av de bästa kvällar jag haft i hela mitt liv.
Men vi gör ett tappert försök, återstår att se om vi lyckas!
 
Här är mina söta vänner på min trappa, med tårta och allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela