johannanataliegrimbeck

Åska och blixtrar

Publicerad 2012-07-30 23:56:09 i

Blev ingen utgång, vilket jag hade sett fram emot. Men nä.. Fick jobba över också, sånt som händer. Ikväll va de mycket att göra. MEN NU HAR JAG JOBBAT SJU DAGAR I RAD OCH IMORGON ÄR JAG LEDIG! Ska då träffa min efterlängtade Johanna. Antingen åker vi till kungsmässan eller Göteborg, vi får se. Ska bli riktigt mysigt iaf. Här åskar och blixtrar just nu, och om de är något jag tycker är otäckt så är de det. Förutom ormar med. Åska kan däremot vara mysigt ifall man har någon att krypa tätt intill vid. Vilket jag faktiskt har nu, han är också rädd. Och namnet är Blixten! Men han är mysig blixt till skillnad från de som är utanför. Vi ska försöka sova nu iaf. En bättre blixt går inte att hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela