johannanataliegrimbeck

9 Juli

Publicerad 2012-07-09 23:19:33 i Allmänt,

Vilken dag.
 
Började med att gå upp halv sex. Gjorde mig i ordning, fixade matlåda och fick sedan köra in till stan.
Började sju. Jag var trött för inte sovit så jätte bra inatt..(heller)..
 
Jobbade tillsammans med Linnea idag. Första gången! Som vi längtat, haha.
Vi hade mycket att göra idag, fanns och göra om man säger så.
Klockan närmade sig fyra, snart skulle vi gå hem. Längtade till en dusch och min säng!
Men jag slutade aldrig fyra, utan jag slutade tio istället.
Det var kaos på avdelningen, för lite folk osv. Jag ställde då upp.. dvs att jag jobbar från sju till 10 idag. Femton timmar!
 
Behöver jag säga hur trött jag är nu? troligtvis inte.
 
Imorgon är jag iaf ledig. Men det blir inte en lugn och fin dag imorgon heller. Utan det kommer bli en riktigt jobbig dag.
Men tillsammans är vi starka. Älskade M!
 
Precis pratat med min pojke som befinner sig alldeles för många mil ifrån mig, inte okej..eller jo, fast ändå inte.
 
Nu ska jag sova..
Natti!
 
En bild från våran mysiga kväll igår. Love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela