johannanataliegrimbeck

7 Juli

Publicerad 2012-07-07 23:45:07 i Allmänt,

Ligger nu i min säng och borstar tänderna. Jag är med andra ord vaken. Jag borde somnat för längesen. Men det blir inte alltid som man tänkt sig..
 
Det var lite tungt att gå upp kl 05.30. Nu när jag bara jobbat kväll på sistone så blir de ju lite knasigt. Men, dagen var otroligt lugn. Bara lite kaotiskt på morgonen, sen så var det lugnt som attan!
Fick därför sluta tidigare.
 
Mamma och Pappa hade under dagen kommit och hämtat bilen, kände att jag ångrade det lite när jag väl fick sluta. Kändes mer bekvämt att bara sätta sig i en bil än att ta på löpar dojjorna.
Men, nej! Sprang gjorde jag. Hela vägen fram till dörren. Blev runt 1,5 mil. Det kändes kan jag säga. Det var ju så otroligt längesen jag sprang nu..
Men gud så skönt när jag kom hem!! ska få in det som en vana nu. 1 eller två gånger i veckan iaf. Hur det kommer gå är en annan femma.
 
Gjorde mig i ordning för att åka mot Lisette. Där har vi grillat och myst. Tjejerna och lilla Andreé skulle ut. En annan fick ju åka hem. Var faktiskt på väg i god tid, men när jag var halv vägs hemma fick jag åka mot Galtabäck för att hämta syster och hennes vänner, in till stan igen. När jag precis kört därifrån..
Lämnade av dem i stan, tänkte köra hem men nej, Syster hade glömt m i n väska hos Sofia, så det blev en omväg till..
 
Men nu så! Nu är jag på plats. Bara så att jag ska upp om drygt 5 och en halv timme, men vad gör de?
Hurjeda mig vad trött jag kommer va. Vill inte heller veta hur ont jag kommer ha i kroppen när jag vaknar..
 
Natti!
 
( det krånglar ordentligt med att lägga upp bilder, därför det blir så tråkigt och tomma inlägg utan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela