johannanataliegrimbeck

6 Juli

Publicerad 2012-07-06 22:44:02 i Allmänt,

När man jobbar, så är det fint väder och när man väl är ledig, ja men då ska det regna hela dagen. Ja, varför inte?
Blir så trött.
Så fruktansvärt grå och regnig dag det varit idag. Mina planer som jag hade tänkt ut blev inte speciellt bra.
 
Men jag fick gå upp tidigt imorse iaf, ingen sovmorgon inte. Var hos tandläkaren, blev nämligen inget besök i tisdags. Har haft tandläkar fobi sen jag fick min tandställning, för som de förstörde min mun där ibland.Och de sitter i än, hatar att gå dit och kommer alltid att göra.
 
Åkte in till stan vid lunch för att äta med Lisa och Johanna. Men när jag väl hade hämtat Lisa så skulle inte Johanna med längre, så där rök ännu en plan!
Men jag och Lisa gjorde det bästa av situationen, och en fin lösning gjorde vi! På en parkering på håsten, ja hurjeda mig. Nämner inget mer!
 
Vi åkte sedan hem till mig. La oss i soffan och slappade innan vi insåg att vi var glass sugna. Glass köptes och vi åt så mycket så vi kunde knappt röra oss.
Men vi kom ändå till soffan som tur var, och där har vi legat i flera timmar.
 
Har känt mig som värsta slapp potatisen idag. Men det har ju varit riktigt skit väder och då finns de bara en sak man kan göra, mysa. Och det har vi lyckats med idag!
 
När Lisa hade gått hem somnade jag i soffan. Har varit trött hela dan!
Fick panik när jag vaknade igen. Var bara tvungen att gå ut.
Jag och Blixten gick en lång runda i det duggande regnet.
Tänkte på allt och ingenting. Fram och tillbaka, vred och vände på allt jag kom på.
 
Nu ska jag ta mig en dusch innan det är läggdags för min del.
I helgen är det jobb som gäller ,( ovanligt ) men nu har jag dag pass både lör-sön!
 
Efter jobbet kommer jag springa hem. Hur det kommer gå är en annan femma. Inte sprungit på hur länge som helst, men dags att ändra på det. Dags att ändra på de mesta..
 
Kvällen kommer spenderas med fina vänner, grilla och ha de trevligt!
 
Något jag behöver nu är : Värme,sol,strand,färg och sist men inte minst min pojkvän. Hade lätt kunna spola tillbaka tiden lite och göra befinna mig i Spanien med honom igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela