johannanataliegrimbeck

4 Juli

Publicerad 2012-07-04 13:21:56 i Allmänt,

Igår var jag som sagt ledig, det var hur skönt som helst. Blev ingen direkt sovmorgon, men ändå. Skönt att bara vara hemma och ta det lugnt, inte behöva stressa.
 
Åkte till Göteborg runt halv 3. Tog längre tid än vad jag tänkt mig, för fick stå i bilkö i 50 minuter, det var sådär kul..
Och jag köra i Göteborg, bland rödljus och spårvagnar? inte min grej. Fy tusan för att köra bil där. Hittade inte hotellet heller, och inte det enklaste att bara vända heller.. shit, hade lite panik där. Men tillslut kom jag fram.
 
Vi checkade in och sedan gick vi direkt till Liseberg. Var kanske 3 årsen jag var där sist. Skapligt mycket folk, 15 minuter i varje kanske. Så tog ett tag på varje attraktion. Men vi fick åkt de roligaste. Speciellt atmosfear, shit vad högt det var. Jag var lite små skraj i början, men när vi väl kom upp så var det en annan typ som var räddast och fick små panik, nämner inga namn ;) som jag skrattade, haha!
 
Efter vi gått där ett tag så gick vi till en restaurang och åt god mat. Efter en stund var vi så trötta så vi gick till hotellet igen. Somnade gott i Tobias famn och vaknade lika mysigt!
 
Vi åkte hem i varsin bil runt 10, åt varsitt håll.
Nu är jag hemma, och nu ska jag åka till jobbet. 14-22!
 
Bra utsikt hade vi :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela