johannanataliegrimbeck

31 Juli

Publicerad 2012-07-31 23:08:12 i

Sjukt jobbig träning men riktigt rolig! Sprang en slingax2, idiotenx2, dragkamp,fys övningar x flera, lite av de vi höll på med. Full fart! Jag ser fram emot innebandy säsongen. Ska bli kul att få klubban i handen igen efter detta långa uppehåll. Och få lag känslan igen, och framförallt att komma igång med träningen på riktigt! Har på kvällen varit hos Sanna,sjöng ihop oss till lördag. Hurjeda mig hur ska detta gå?! Har haft huvudvärk sen jag och Johanna var på kungsmässan, blev inte bättre under eller efter träningen heller så tänkte proppa i mig tabletter nu och en kopp kaffe så hoppas jag att jag kan somna gott. Sov sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela