johannanataliegrimbeck

3 Juli

Publicerad 2012-07-02 23:37:32 i Allmänt,

Och där var den arbetsdagen avklarad också, skönt!
 
Fick gjort det jag skulle i stan idag, min fina Emelie var med mig. Vi lunchade på stan, åt en glass och pratade innan jag fick bege mig mot sjukis.
 
En lugn kväll hade vi idag, skönt de. Slutade 21.30, den halvtimman är inte fel, brukar oftast sluta 22.00 annars ju. Fick hämtat lite saker hos min bror innan jag kunde åka hem.
 
Nu har jag suttit och kollat på hotell. Och bokat blev det! Lite spontant är alltid roligast?
Jag och Tobias ska mötas upp i Göteborg imorgon.
Planen är att först gå på Liseberg innan vi ska somna bredvid varandra på ett hotell där någonstans, hoppas vi hittar dit bara!
Sen tar det ett tag innan vi ses igen..
Ska bli riktigt mysigt!
 
Nu ska jag sova. Har lite saker att sköta innan jag får smita iväg. Litet tandläkar besök, hämta en bil i stan är några av sakerna jag ska hinna med innan jag ska kunna åka iväg!
 
Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela