johannanataliegrimbeck

28 Juli

Publicerad 2012-07-28 23:51:21 i

En till arbetsdag avklarad, check! Endast 2 kvar innan jag får min lediga dag efter sju dagars jobb, vilket ska bli så skönt. Var hos Sanna en stund efter jobbet. De är nämligen såhär att på lördag, ja då ska vi sjunga på ett bröllop som ska vara på stranden. Hur mysigt?! Åh vill med gifta mig på stranden. Nä nu drömmer jag för mkt. Men så är de, vi ska sjunga Kärleksvisan tillsammans och de är en på mitt jobb som ska gifta sig och som frågade om jag kunde ställa upp! Så vi pratade mest om hur vi skulle lägga upp de.. Nu är jag galet trött och jag börjar jobba kl 7 imorgon, dvs att om 7 timmar ska jag upp igen och väcka mina patienter som jag precis bäddat ner. Så nu ska jag vända mig om, hålla om blixten som nu för tiden sover hos mig?! De är mysigt men han tar ganska mkt plats.. Natti från mig. Pigg å gla på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela