johannanataliegrimbeck

24 Juli

Publicerad 2012-07-24 20:57:18 i

Upp tidig som sagt för att jobba. Dagen gick fort vilket va väldigt skönt! "Bara" sex dagar kvar nu.. Direkt efter jobbet åkte jag till mamma som passade Kimberly över dagen, myste lite med lill tjejen! Gossi. När jag och mamma väl kommit hem åkte vi och pappa till stranden. Blev inte en lång stund, runt 1,5 timme kanske. Mådde konstigt efter jobbet men kändes bättre efter vi varit där. Somnade en stund vid havet, inte fel. Efter vi kommit hem var de bara att klä om till träningskläder. Försäsongen till innebandyn har nämligen börjat, de har varit två träningar innan men då har jag jobbat kväll så har inte kunnat vara med. Men ikväll så! Sjukt jobbigt men känns så jäkla skönt nu i efterhand, men där i slutet ville jag bara kräkas! Efter intervallerna i backen så var benen som spaghetti. Men som sagt, grymt skönt nu!! Har precis duschat, ska åka iväg till fyran nu och äta mat hos Anna och Bosse. Därefter kanske jag åker in till stan och hälsar på lite trevligt folk, får se om jag orkar! 4 bilder från idag på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela