johannanataliegrimbeck

23 Juli

Publicerad 2012-07-23 23:09:20 i

Ligger nu i min säng igen efter två mysiga dagar i Göteborg. Gårdagens höjdpunkt var framförallt att få krama om gumman. Min finaste Jenny Rissveds. Du är ju bara bäst!! Sen träffade jag massa andra godingar som Johanna, Erika osv. Så himla längesen så de är ju tragiskt. Men de va så kul att få träffa er igen! Somnade i Thyrstedts husbil, sov som en stock. Imorse så körde Lill Erik, han hade tyvärr oturen på sin sida idag, han låg två men efter en krasch hamnade han på 4e plats och kom tyvärr inte ikapp. Men bäst är du ändå! Hela dagen har gått åt av att hejja för fullt i skogen. Med fina cykel vänner! De va liksom som förr i tiden. Förutom att jag stod vid sidan om banden, istället för att köra på insidan. Men jag är glad att jag var där och fick upplev ännu ett SM. Nu är jag jätte trött. Upp 05.30 känns sådär lockande. Att jobba 7 dagar i rad känns heller inte speciellt lovande men let's go. Låt veckan gå fort som sjutton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela