johannanataliegrimbeck

22 Juli

Publicerad 2012-07-22 09:45:42 i

Nu åker jag bil mot Göteborg där MTB SM ska anordnas. Ska bli sååå kul att få krama om gumman, äntligen! Idag kör junior och elit och inatt sover jag i husbilen så åker jag imorgon efter att kusin Erik och Robin kört. Jag är väldigt trött men de ska la gå över! Igår var jag och mina 4 fina tjejer servitriser på Frida och Joakims 50 års fest. Eftersom de fyllt 25 år båda två så blir de 50, fyndigt! Det var 85 gäster. Vi stod i baren, fixade med maten, plockade i ordning mm och det var full rulle hela kvällen!! Det var en lyckad kväll helt enkelt! Nu ska jag vara lite social är i bilen med Sandra och Jennifer. Ha en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela