johannanataliegrimbeck

14 Juli

Publicerad 2012-07-15 00:53:57 i

Vilken kväll de var igår. Hurjeda mig! Hade sjukt kul, tillsammans med mina fina vänner. Ni är underbara! Inte jätte pigg när jag vakande precis, men de var de värt om man tänker efter! Det blev en lång dusch innan frukost. Från att egentligen inte orka gå upp ifrån sängen till att helt plötsligt bara ha 30 min på sig att göra sig i ordning för att möta upp Mikkis för att kolla på lägenhet! Blev skapligt stressigt,kände mig som ett litet vrak men va tusan! Jag hann och jag fick gjort det jag lovat min kära vän, de var de som räknades. Vi låg och pratade i sängen jag å Mikki en stund innan jag åkte hemåt, mysigt och jag tycker om dig så. Lämnar dig aldrig! Väl hemma så skulle jag sova en stund, men mormor kom så de rök. Men att spendera lite extra tid med mormor är faktiskt bättre än att sova! Haft lite kalas här hemma ikväll. Fått fina presenter och är hel nöjd med denna födelsedags helg som varit! Nu är jag jätte trött, imorgon blir de SOVmorgon - ledig! God natt! Jag och min käraste kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela