johannanataliegrimbeck

13 Juli

Publicerad 2012-07-13 09:34:07 i

Idag är de viss en persons födelsedag. För 19 är ju en rolig ålder, äsch kvällen kommer troligtvis bli grym :) Hur som helst, lite om gårdagen. De var en jobbig dag på jobbet igår,fast med världens bästa personal så löste sig allt! Kollade lite cykel när jag kom hem. Fast hann inte kolla så mycket innan jag skulle göra mig i ordning inför kvällen. Jag var nämligen på Melissa Horn igår kväll på Majas tillsammans med mina fina vänner Linnea, Elin och Jerry! Jag älskar hennes låtar, ibland känns de som att jag skulle ha kunnat skriva hennes texter för de stämmer in så bra ifrån mina erfarenheter och mitt liv. Hon är så otroligt grym och jag har njutit varje sekund av att se henne sjunga live ikväll. Kunde inte avslutat min dag bättre som 18 åring! Nu ska de fixas en massa innan kvällen! Jag ska fira med mina närmsta vänner, kan inte bli annat än bra då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela