johannanataliegrimbeck

11 Juli

Publicerad 2012-07-11 13:24:53 i Allmänt,

Det var så otroligt skönt att få krama om dig igår igen, älskade Mikkis. Världens starkaste tjej!
När jag väl hade kommit hem igen efter allt så var jag så trött och matt så jag visste knappt vad jag hette.
La mig i soffan en stund, somnade en kortis innan jag hade ställt klockan på att gå upp eftersom jag skulle på kalas hos Madde.
Men när jag väl gjort mig i ordning och skulle åka iväg kände jag bara att nä, jag orkar inte det idag. Jag prkade ingenting. Helt matt.
 
Jag åkte iväg och köpte thai mat till mig,mamma och pappa. Kollade lite på tv sen gick jag och la mig.
Sovit som en stock inatt. Hade ställt klockan på 10 men när jag väl hade stängt av det och skulle " bara " blunda lite till, ja då försov jag mig ganska rejält!
 
Men jag har hunnit med det jag skulle ändå.
Har sprungit munkis med Blixten, benen har fortfarande ont sen i lördags. Aldrig haft sådan träningsvärk i hela mitt liv!!
Nu har jag duschat ,fixat matlåda så nu ska jag bara ta mig mina kläder för att sedan åka in till jobbet.
14-22 jobbar jag idag/ikväll!
 
Ha en bra dag och kväll :)
 
En trött och väldigt seriös tjej efter dagens träning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela