johannanataliegrimbeck

Time for bed

Publicerad 2012-01-10 22:08:14 i Allmänt,

- historia
- våfflor hos Adis
- dubbel körlektion ( vilket gick bra, gött! )
- 30 min lektion
- åka till My för att hämta en katt
- lämna katten hos Jenzor
- springa
- bubbelbad
- berg flyttar in
- skype ( men avslutades direkt typ )

Här har ni min dag. Kul va? nej inte särskilt.

Idag har det faktiskt varit en tråkig dag. Eller i min hjärna och kropp har det varit en riktigt tråkig dag. Tänker nog för mycket helt enkelt, men så blir det ibland när man heter som jag gör.

Nu ska jag krypa ner i min säng. Prata med min pojkvän på skype. De är lite det vårat förhållande går ut på när han inte är i Sverige..
Får drömma mig bort och låtsas att han ligger bredvid. Brukar dock gå sädär. För när man lägger på.. så är det ingen som håller om en och då inser man att nej, han är i Spaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!

Imorgon är det räddningstjänst övning hela dagen med Varbergs räddningstjänst. Vi ska vara marköret. Tror det blir kul. Dock kallt. Ute från 09.00-16.00!

Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela