johannanataliegrimbeck

Far away from me

Publicerad 2012-01-11 22:44:30 i Allmänt,

Övningen gick bra och det var skoj.
Frös inte ett dugg, skönt de!

Nu på kvällen har vi haft kalas för Jossan på pappas sida.
Ätit god mat och efterrätt!

Nu är jag så trött ( för engångsskull )
Men tror inte jag somnar fort ändå. Men jag hoppas att jag gör det för alarmet står på 06.15 pga att en av våra lärare nu satt in en " extra " lektion på morgonen framöver. Mindre kul om man säger så..sååådär glad.

Men men.
Imorgon ska jag även bli sambo med Johanna över en natt. Mys pys.

Godnatt på er kära ni.

Jag vill ha min pojkvän här. Bredvid mig. Eller i Sverige åtminstone.
Men antar att jag får vänta några dagar tills jag får pussa honom igen.
We can do this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela