johannanataliegrimbeck

9 Januari

Publicerad 2012-01-09 13:59:46 i Allmänt,

Kunde inte soma igår. Det gick inte. Lite jobbigt! Kollade på mobilen sista gången 02.00.. och då la jag mig ändå runt 00.30..segt!

Eftersom det blev sent så sov jag ut lite imorse. Gick sedan ut en promenix med lilla blixten. Det är bara vi hemma idag så vi har en mysdag!
När jag ligger i soffan och kollar tv, ligger han nedanför. När jag sitter i köket, då ligger han under bordet osv. Gossis!

Nu börjar det helt plötsligt att snöa också? vad kom det ifrån då.. onödigt!

Nu tänkte jag ta tag i lite körkortsteori.. 

Ikväll är det innebandy träning, men har lovat mig själv att springa i Höråsen innan den börjar. 

Imorgon börjar skolan igen. Lovet har gått i skaplig fart ändå, inte jätte fort faktiskt vilket jag tycker är skönt.
Känns ändå helt okej att det börjar igen. För oj vad fort det kommer gå nu..


en trött tjej och en trött hund, så det ska va en måndag!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela