johannanataliegrimbeck

6 Januari

Publicerad 2012-01-06 23:54:30 i Allmänt,

Lämnade pojken på Landvetter i förmiddags!
Åh vad avundsjuk jag var(/är).
Hur tråkigt är det inte att vara på flygplatsen, men man åker ingenstans?
Varit så lite för många gånger det sista.. Nästa gång jag åker dit ska jag bannemig också åka iväg!

Jag och mor min åkte mot Nordstan.
Vi gick och gick men hittade i princip inget alls.
Ett linne till mamma och en tröja till mig,det var det vi hittade på 5 timmar.
Bra jobbat! Jaja,mysigt hade vi.

Har spenderat kvällen hos Isabelle,blev inte riktigt som vi tänkt oss.. men det hela slutade ändå helt okej!

Nu ligger jag i min säng. Ensam. Det är kallt. Jag har två täcken till ingen nytta ( ifall de inte nu värmer mig lite extra.) Det är mycket plats. Jag kommer inte vakna för att någon snackar i sömnen. Kan alltså inte ligga och lyssna sådär noga som jag brukar, för inatt är det tyst. Ingen som kommer säga " Johanna gå upp nu " typ tre gånger innan jag får ut en fot ur sängen.
Utan nu får jag snoza på mobilen 30 ggr.

Det jag vill säga att att jag sover så mkt hellre och bättre med Tobias bredvid.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela