johannanataliegrimbeck

31 Januari

Publicerad 2012-01-31 21:36:30 i Allmänt,

Har haft en så mysig dag idag.

Började med historia, okej den var inte sådär jätte mysig kanske men vi satt bara och diskuterade så det var inte så jobbigt.

På våran långa rast gick jag, Amanda och Mysen till espresso house och smaskade på en vanilj latte.
Därefter var det dags för idrott, vi skulle springa ute idag.
Trodde jag skulle frysa ihjäl, men tog inte så lång tid innan man var varm..

Sprang ner mot stan, på torget ( folk trodde det var dam o herr i Tvååkers innebandy lag pga att jag,Adam,Bäck och Jonis hade våra tröjor på oss, men nej nej, bara RT3 klassen som är ute och rör på sig ).
Sprang sedan ner mot skolan, strandpromenaden ( sååååå fint var det ) mot kurorten och där sprang jag,Mysen,Marcus och Joel en liten extra runda innan vi sprang mot hallen igen.
Otroligt trött var jag men så skönt!
Stefan skulle försöka få in ett sånt här pass varannan vecka nu, härligt.

När vi skulle åka hem höll jag däremot på att frysa ihjäl. Jag hade nämligen öppnat Adams bil tidigare på dagen och de har hänt en gång innan, förra veckan faktiskt.. ialf så åker rutorna ner, och åker inte upp igen??!
Att jag alltid ska lyckas.. va ska pappa Hans säga nu..
Så vi åkte hem, helt svettiga och med öppen ruta i typ -8 grader - ja varför inte?
Undra om den blir lagad tills imorgon..

Kom hem och har pluggat sen dess. Fy,fy,fy och åter fy.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela