johannanataliegrimbeck

3 Januari

Publicerad 2012-01-03 22:59:34 i Allmänt,

Har inte legat i min säng på en vecka,now i'm back.

- Dock utan sällskap. Det suger! Man blir lite lätt bortskämd när man har legat bredvid någon i sju dagar, och sen ska jag kanske inte få göra det på drygt 3, kanske 4a veckor? Åh gud!

Resan hem gick okej ialf.
Dock inte så kul att hoppa av tåget i Varberg och får kliva ut i ösregn.
Var även tvungen att hitta en till present till syster, så fick gå runt där med all packning och se ut som en blöt katt på stan.
Var inte speciellt torrare när jag väl kommit till Tvååker och fick lov att gå från bussen.. Fy vad jag frös,helt pisseblöt!

Tog mig en varm dusch innan jag kröp ner i sängen en stund.
Hade världens ondaste kramper i magen, så ont verkligen.

Fick sedan göra mig i ordning eftersom vi fick lite släktingar hit.
Mysig kväll!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag klippa mig och även slinga.
Är osäker på om det blir bruna eller ljusa slingor?
Beslut ångest och lär väl komma på det imorgon när jag sitter i stolen..

Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela