johannanataliegrimbeck

29 Januari

Publicerad 2012-01-29 16:16:17 i Allmänt,

Kom precis hem ifrån jobbet! nu ska det pluggas innan matchen.

Haft en lugn helg. I fredags var jag skapligt trött om man säger så, jobb på kvällen sedan somnade jag gott.
Igår var jag bara hemma, tog det lugnt med Blixten. Syster hade folk hemma, så jag och lillebror fick leka.

Idag började jag jobba kl 10.00-15.30! Mycket mer än jobb och vila har det inte varit denna helgen. Skönt!!

I torsdags var det ju då 150 dagars. Jag var inte ett dugg sugen på det på dagen, men när det väl var dax och man var på plats så blev det annat.
Har smygtagit lite bilder från Linnea, så ni kan få se hur snygga vi var!

Ikväll är det match kl 18.00, sedan blir det mys. Äntligen!!
3 poäng som gäller idag med.


Jag och finaste snövit

Snövit,superwomen,lilla My, findus

hjärta

mycket vackert..

Våran Skåååååning

Snyggaste

Klockrena

Jag och min lilla Mickis på Oscars!

136 dagar kvar tills studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela