johannanataliegrimbeck

23 Januari

Publicerad 2012-01-23 21:47:42 i Allmänt,

Historia,idrott och föreläsning. Min dag de!

Föreläsningen var bra, det var en ambulanssjukvårdare som höll i det. Åh så intressant jobb.. nästan så jag trillar tillbaka till de tankarna att hellre jobba med det ist. Fast jag håller ändå fast till polis, tror jag.

Under föreläsningen frös jag som sjutton, hade ont i huvudet osv och det blev inte bättre när jag kom hem utan sämre.
Det dunkade i hela huvudet när jag låg på kudden.. inte särskilt skönt.
Vilade och små sov lite då och då runt 2 timmar.. men huvudvärken satt kvar. Tog mer alvedon och nu börjar de väl släppa lite..

Dvs att det inte blev någon träning idag. Kändes som en väldigt dum idé faktiskt. Utan istället hjälpte jag till lite med maten, åt "tacopaj utan deg" som förr i tiden var min och Isabellés specialite.
"Firade" Totte lite för han kom nämligen hem från Stockholm idag, han åkte dit igår med alla som jobbar i butiken 3. Och han vann då även priset för sveriges bästa säljare! Då kan man faktiskt inte vara mer än nöjd?
Jag menar de är rätt många som jobbar i butik runt om i Sverige..
Så det var kul för honom, och oss också såklart!

Nu sitter jag och skriver lite loggbok till p100.
Det är mycket i skolan nu, mycket med annat med så tror inte de är så konstigt att huvudvärken har kommit..och kommer troligtvis sitta kvar tills allt lugnat ner sig!

Hade svårt att somna igår, hoppas de går bättre idag trots att jag små sovit lite..
Och förlåt My, men sitter faktiskt med en kaffe i handen nu..

Sov så gott!


Tur att blixten ställer upp när jag är på mys humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela