johannanataliegrimbeck

22 Januari

Publicerad 2012-01-22 23:06:08 i Allmänt,

Sitter och kollar Wallander med mammie. Mysigt!

Efter långpromenaden ( som var sååå skön och underbar ) så tog jag tag i städningen på övervåningen för att jag sedan skulle kunna lägga mig i soffan med gott samvete.

Min kära mormor o morfar kom även på besök, satt i köket och pratade mest. Er tycker jag om!

Senare på kvällen körde jag o mamma in till stan för att övningsköra lite.

Helgen har vairt väldigt lugn, mys med flickorna i fredags och igår var det först match mot Veddige. Vinst med 7-1 och jag fick äntligen gjort lite mål, två till och med, gott!
På kvällen var jag hemma, åt god mat,efterrätt med Anna,Bosse,mamma,pappa,tottie. Skönt och bara vara hemma faktiskt!

Men nu tänkte jag krypa ner i min kalla säng. Nu väntas en vecka med skola!

Godnatt.

¨
Snart åker vi tillbaka till Torpis, en sista gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela