johannanataliegrimbeck

19 Januari

Publicerad 2012-01-19 22:49:13 i Allmänt,

- sjukvård
- idrott
- körlektion
- garage lektion
- sprungit med Tim
- kollat oth med fruktsallad i knät

Där har vi min dag.

Tim kom och hämta mig efter garage lektionen.
Hade han inte kört hem mig och varit hemma hos mig hade jag troligtvis skickat sms att vi skulle sprungit en annan dag. Men nej, det är tur att han pressar mig lite, de jag behöver.
Trots att de kändes jobbigt och tröttsamt när vi åkte dit kändes de ändå SÅ skönt när det var klart. ( som alltid )
Tur att timsan finns och kör lite med mig!

Tog en lång o varm dusch efter vi sprungit. Kröp sedan ner i soffan med oth på tvn och gjorde mig en fruktsallad.

Nu ska jag sova. Upp tidigt imorgon.
Ha p 100 möte kl 08.30 för att sedan ha hål till 15.00. Studiebesök på sjukhuset, slutar 16.00. Konstig dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela