johannanataliegrimbeck

16 Januari

Publicerad 2012-01-16 21:16:01 i Allmänt,

Vi vann matchen igår med 6-5. Det var en mycket spännande match, för det låg lika och sen kvitterade dem, sen vi osv. Men så skönt med vinst!
Det blev dock inga mål för min del, däremot en assist och en utvisning.. domaren gillade inte mig och nej jag var inte så förtjust i honom heller. ( och jag blev inte mer förtjust när han blåste hårt och länge i sin visselpipa och drog upp armen i luften)

Idag var det en lugn dag i skolan. Historia, idrott och sjukvård.

Hade sedan körlektion och har suttit med mina böcker sen jag kom hem i princip.
Jag är trött och vill sova, men nej.. några tester till.. förbannade tester!
Säger som jag sa till Linnea, det är nästan så att Freuds teorier är roligare än körkortsteori ( och då är det illa )!!
Men de måste göras..

Jag saknar mig pojkvän något fruktansvärt. Blir tokig när vi är så långt ifrån varandra!
Men snart,snart hoppas jag att vi får mysa med varandra igen.

Nej, nu var denna 2 minuters pausen över.
Tar mig en kaffe så att jag kan hålla mig vaken ett tag till..


saknar värmen.
saknar familjen Thyrstedt.
saknar Spaninen.
saknar cyklingen.

Kommentarer

Postat av: Din

Publicerad 2012-01-17 13:21:40

Snyggo du fixar detta ;-) du är min!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela