johannanataliegrimbeck

13 Januari

Publicerad 2012-01-13 15:10:04 i Allmänt,

Hemsk dag. Katastrof. Jobbig. Förskärcklig osv.
Vill bara att den ska vara slut.

Vaknade upp med mysigt sällskap ialf. Johanna och jag sov nämligen i Fridas lägenhet inatt som jag haft nu medans hon varit i Thailand.
Igårkväll lagade vi god mat, åt frukt och kollade på oth. Super mysigt och skönt att bara hänga och umgås med min fina.
Så tusen tack till dig för att du är du. Ser så framemot allt vi ska göra ihop de närmsta månaderna.

Har pluggat lite körkort nu sen jag kom hem från skolan. Jag och mamma blir tokiga..

Nu börjar jag snart jobba med. 15.30-20.00. Är inte särskilt jobb sugen om man säger så efter denna dag men bit ihop typ.
Ska dricka lite kaffe med mamma nu innan jag ska kila iväg, hoppas att jag blir lite piggare efter det.

Längtar tills jag får lägga mig i min säng ikväll.
Imorgon är det personalfest, massa roliga saker står på schemat!

Hoppas ni haft en bättre dag än mig, och att ni får en trevlig fredagskväll!

Puss

Behöver min pojke hos mig. Lite styrka och kraft!


Utan dig vore jag inte mycket!
Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela