johannanataliegrimbeck

Time for bed

Publicerad 2012-02-07 21:53:29 i Allmänt,

Såhär tidigt har jag inte legat i sängen på länge,skönt!

Kollat lite på Sofias änglar,så bra.

Skulle egentligen kört Totte till Landvetter kl 04.30 imorgon (inatt?!)
Men de blev ändrade planer, lika skönt de kanske.
Ska ialf upp vid 06.00 för att köra pappa till stationen. Sedan hem, pw med Blixten innan massagen börjar 08.30!
Full fart på morgonen med andra ord..

Väntar nu på ett samtal. Fast hinner kanske somna lite innan de.

Sov gott!

Får bli en sån här mysig bild. En kväll jag sent kommer glömma.
Jonathan,Adam,Ludde,Johanna o Linnea gjorde denna kväll minnesvärd!
Vilken kväll/natt/morgon, hurjeda mig!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-02-07 22:27:02

åh den bilden tycker jag om!

den kvällen var mmmm underbar,tills slutet då det lick lite utför :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela