johannanataliegrimbeck

Tacos

Publicerad 2012-02-28 22:48:07 i Allmänt,

De från El Savador var ju för söta när de skulle ha tal i sina grupper för oss Svenskar!

Efter skolan träffade jag Isabell - äntligen! Goare tjej får man leta efter.
Efter många timmar på fiket tog jag bussen hem, mådde så fruktansvärt illa. Hatar bussar. Hatar att bli åksjuk. Tack gode gud att jag slipper åka den bussen till skolan och från skolan, körkort är bra att ha. Och Adam såklart!

Ser inte fram emot 14 timmars bussresa till Torpis. Tror jag och Mysen får sitta låååångt fram så jag ser vägen. Annars blir det jobbigt.

När jag kom hem så hann jag bara innanför dörren innan mamma sa " vi ska åka,så du behöver inte klä av dig"
Hepp,sagt och gjort.
Åkte och hämtade Blixten hos Jossan. Sedan till Totte. Åh vill med bo i lägenhet, den blir så fin!
Jag gjorde tacos till oss + anton.
Mums! Fixade det sista i lägenheten.
Jag inviger den med övernattning nästa vecka efter student festen,perfekt!

Nu ligger jag i min säng. Ska sova!
LEDIG imorgon, sååå skönt.

Hoppas de blir fint väder. Då ska jag göra något jag inte gjort på länge..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela