johannanataliegrimbeck

Sovmorgon Deluxe

Publicerad 2012-02-29 11:46:38 i Allmänt,

Hur skönt är det inte att va ledig på onsdag?
Gick ut med Blixten imorse, sedan gick vi och la oss igen. Mysigt!

Har ätit frukost och kollat på 7e himlen.
Blixten började bli ivrig och ville ut igen, släppte då ut honom i trädgården medan jag skulle klä om.
Han skäller som sjutton, springer in och springer runt i hela huset. Tänkte att va vad de där för hund som han är helt tokig i, kollar ut genom fönstret och ser grannens hund springa för sig själv.
Tog på mig fort som tusan, han hade hunnit komma en bit, sprang efter..
Sedan knackade jag på hos grannen och sa här är din hund !
Tacksamma blev dem ialf, dagens goda gärning kanske?

Men nu är det en lååång PW med min egna hund som gäller. Tror jag ska gå runt himlen och där, tar runt 1.5-2h!

Tråkigt väder idag så mina planer ändrades lite.. tråkigt men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela